BSH Türkiye pazarlama taleplerini Nuevo ile yönetiyor!
BSH Türkiye, operasyonu içindeki birimleri arasında, özellikle pazarlama alanındaki iş akışlarını, yatırım ve masrafların takibini ve raporlamasını Nuevo tarafından hazırlanan yazılım sayesinde rahatlıkla yönetebiliyor. 
MIP adı verilen proje ile birimler pazarlama ihtiyaçlarını sisteme giriyor ve BSH Türkiye operasyonu içerisindeki ilgili kişilere atamasını yapıyor. İhtiyaçlara göre belirlenen durum bilgisi ve diğer veriler sayesinde süreç eksiksiz bir şekilde takip ediliyor ve sonlandırılıyor. Farklı raporlama aletleri ile de, anlık ve dönemlik yatırım/masraf tabloları sistem tarafından üretilerek ilgili karar birimlerine iletilebiliyor. 
Sistem içinde yer alan Puanlama mekanizması ile de taleplerin çözüm ve hızı ile ilgili 10 üzerinden puanlama yapılabilmekte ve talepler hakkında bir sonuç değerlendirilmesi sunulabilmektedir. Böylelikle, işlerin sorumlu kullanıcıları, üzerlerine aldıkları ve tamamladıkları tüm işler üzerinden ortalama bir puana sahip olmaktadır. Bu veriler kişilerin performans değerlendirmesi ve mali konular için de önemli girdiler sunmaktadır.