Bilgi Portalı, Aktif Bank Çağrı Merkezi çalışanlarının kullanımına sunulmuş bir bir intranet projesidir. Proje, SharePoint 2013 üzerinde geliştirilmiştir. Projede ayrıca, Aktif Bank’ın ihtiyacı doğrultusunda SharePoint 2013’te yer almayan Role Management alt yapısı geliştirilmiştir. Bu sayede,  farklı rollere sahip çağrı merkezi çalışanları sadece kendi yetkinlik alanıyla ilgili uygulama ve içeriklere ulaşabilmektedir.
Bilgi Portalı Projesi ile çağrı merkezi çalışanlarının bilgi portalına destek sırasında erişerek, en hızlı biçimde müşteri tarafından sorulan bilgiye ulaşabilmesinin sağlaması ve destek kalitesinin arttırması hedeflenmiştir. Ayrıca, bu proje ile çağrı merkezinin destek verdiği tüm sektörlerde güncel bilgiler tek bir platform üzerinden çalışanlar ile paylaşılmaktadır. Projenin önemli faydalarından biri çalışanların proaktif biçimde en güncel bilgiyle donatılması ve eğitim bölümü ile çalışanların destek konularında ortak bir kalite standardına erişmesidir.